PCX 125A / WW125A

ПРЕДСТАВЯНЕ НА МОДЕЛА

ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ

Един от най-популярните скутери на Honda – PCX125, ни изненада със сериозен фейслифт за 2018 г. Впечаталяващ дизайн и високи технологии. Освен това новият PCX има нова тръбна стоманена дуплексна рама, нови джанти и гуми, както и подобрено задно окачване, спирачките вече са с ABS, а двигателят предоставя повече максимална мощност и се отличава с изключителна горивна ефективност.

Удобната седалка и изправената позиция на водача, мястото за фулфейс каска под седалката, както и цялостната изработка на екстериора осигуряват висша степен (ниво „X“) на личния комфорт, откъдето идва и името на модела: PCX като Personal Comfort X. И най-важното: скутерът не е скъп, и е лесен за обслужване, което допълнително стимулира популярността на PCX.

Моделът е фабрично оборудван със системата „Idling Stop System”, която изключва двигателя, когато превозното средство е в покой. Honda PCX е първият 125-кубиков скутер в света, използващ стартер тип ACG, който е значително по-компактен и намалява нивото на шума от двигателя. За безупречното и надеждно спиране пък се грижи спирачна система тип CBS (Combined Brake System).

Атрактивният дизайн винаги е бил от ключово значение за PCX125. Неговото надграждане е видимо в модела за 2018 г., като естествените контури дават още по-силно съдържание на стила. Скутерът е по-функционален, като ездачът разполага с повече свобода на движение, увеличен е багажният обем под седалката, променен е LCD инструментариумът, който е в унисон с LED светлините отпред и отзад. Новата тръбна стоманена двойна рама увеличава здравината и подобрява управлението в града; преработеният дизайн на джантите намалява масата, независимо че гумите са по-големи. Амортисьорите разполагат с променящи се на три положения пружини и увеличен ход.

PCX125 за 2018 г. има ново шаси. Тръбният стоманен „опорен“ дизайн на предишния модел е заменен със стоманена дуплексна рама. Това подобрява способността за управление и усещане на машината, без да се губи от маневреността в града, с която PCX е известен от създаването си. Към това трябва да добавим удобната позиция за езда. За пръв път в скутер на Honda пластмасовият основен обтекател заема мястото на стоманената конструкция, използвана преди. Редизайнът на рамата е редуцирал с 2,4 кг масата.

Междуосието е с 2 мм по-късо при 1313 мм, а геометрията на кормилното управление остава същата, с 27 градуса и 86 мм ход. Общото тегло на борда е 130 кг. Колелата са по-леки, с по-тънки джанти, с нов дизайн и с 8 спици, а не с 5 както бе при предишното поколение на модела.

За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозно категория А1*.

* Закон за движение по пътищата
Чл. 150а.т.2. категория А1:а)мотоциклети с работен обем на двигателя не повече от 125 cm3, с максимална мощност не повече от 11 kW и с отношение мощност/тегло, което не превишава 0,1 kW/kg;
Чл. 151.2. шестнадесет години – за управление на моторно превозно средство от категория А1;

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

Технически характеристики: 

Двигател: Едноцилиндров, 4-тактов, 2 клапана SOHC, течностно охлаждане
Обем: 125 см³ 
Диаметър и ход: 
52,4 мм x 57,9 мм 
Степен на сгъстяване: 
11:1
Мощност: 9 кВт / 12 к.с. @ 8500 об/мин
Максимален въртящ момент: 12 Нм @ 5000 об/мин
Горивна система: PGM-FI електронно впръскване
Вместимост на резервоара: 8 л
Разход на гориво: 2,1 л / 100 км 
Съединител: 
сух, центробежен
Скоростна кутия: CVT-вариатор
Задвижване: ремък
Размери (ДxШxВ): 1923 мм x 745 мм x 1107 мм 
Междуосие: 
1313 мм 
Височина на седалката: 
764 мм 
Клиренс: 
137 мм
Тегло: 130 кг
Вредни емисии СО2: 48 г/км

Окачване: 

Предно: 31 мм телескопична вилка, 89 мм ход
Задно: двойно алуминиево рамо, ход 84 мм

Спирачна система: 

Предна: 220 мм хидравличен диск с комбиниран двубутален апарат и ABS
Задна: барабанна 130 мм

Гуми: 

Предна: 100/80-14M/C (48P)
Задна: 120/70-14M/C (61P)

Инструментално табло, светлини: 

LCD дисплей, LED светлини отпред и отзад

Цена
от 7499.00 лв.
Цена с ДДС
гаранция: 
2 години гаранция

Брошура