ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ
Един от любимите европейски скутери – с близо 11 500 бройки, продадени през 2018 г., е практически нова машина за 2020 г. Елегантно, ревизирано шаси и преработената рама носят над 50% повече място за съхранение. Преработената задна геометрия прави по-удобно возенето. Новият четириклапанен двигател ускорява по-бързо и връща по-голяма горивна ефективност. Освен това е съвместим с EURO5, а Honda Selectable Torque Control (HSTC) вече е стандарт.
За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозно средство категория А2*.
* Закон за движение по пътищата
Чл.150а т.3.категория А2 - мотоциклети с мощност, която не превишава 35kW, и с отношение мощност/тегло, което не превишава 0,2kW/kg, като удвоената реална мощност не е по-голяма от нетната мощност на двигателя;
Чл. 151 т.3. осемнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категория А2;
Двигател: едноцилиндров, 4-тактов, 4 клапана SOHC, течностно охлаждане, EURO5
Обем: 156 см³
Диаметър и ход: 60 мм x 55,5 мм
Степен на сгъстяване: 12:1
Мощност: 16,9 к.с (12,4 кВт) @ 8500 об/мин
Максимален въртящ момент: 14,9 Нм @ 6500 об/мин
Горивна система: PGM-FI електронно впръскване
Вместимост на резервоара: 7,5 л
Разход на гориво: 43,8 км/ л (2,3 л/100 км)
Съединител: центробежен
Скоростна кутия: CVT
Задвижване: ремък
Размери (ДxШxВ): 2090 мм x 730 мм x 1130 мм
Междуосие: 1350 мм
Височина на седалката: 799 мм
Клиренс: 145 мм
Маса: 134 кг, ABS 135 кг
Вредни емисии СО2: 54 г/км
Предно: 33mm телескопична вилка, ход 89 мм
Задно: два амортисьора, ход 83 мм
Спирачна система: CBS, oпция ABS
Предна: дискова 240 мм x 4 мм, трибутален спирачен апарат ABS двубутален спирачен апарат
Задна: дискова 240 мм x 5 мм с еднобутален спирачен апарат
Предна: 100/80–16 (50P)
Задна: 120/80–16 (60P)