Най-обичаният sports-naked модел на Honda: CB 1000R разполага с цветен TFT дисплей, който се свързва с водача чрез смартфона от системата за гласов контрол Honda Smartphone, а под седалката вече има и USB контакт за зареждане.
От 2018 ще може да бъде закупен от феновете на модерния минималистичен стил на кафе-рейсърите, тогава и мощността на реновирания му четирицилиндров двигател бе увеличена с 15 Квт, а въртящият момент и електронно подаване на газта - подобрени. Работните режими дават възможност на избор на мощност, моторна спирачка и контрол на въртящия момент. Новата рама, Showa окачване и високоефективната спирачна система постигат впечатляващ резултат. Версията “CB 1000R+” е с широка гама фабрично монтирани аксесоари.
Съвременните мотоциклети се развиват заедно с новите технологии, дизайн, и очакванията на феновете. Важно е какво ти дават, как изглеждат, и разбира се: как те карат да се чувстваш! Конструкторите и дизайнерите на Honda никога не са се страхували от експериментите и от предизвикателствата, от иновациите и от авангардните решения. И резултатът на тези общи усилия е пред вас: новият CB 1000R.
CB 1000R ви разграничава от скучната и сива потребителска маса, отправя нови предизвикателства и създава стандарти. Мотоциклет, различен от всичко създадено досега: Sport Naked-Streetfighter. Резултатът е уникална идентичност, перфектно дозирана комбинация от Sport Naked и Café Racer: компактен, мускулест, класически, високотехнологичен, емоционален и стилен!
Електронното подаване на газ (Throttle By Wire - TBW) е с три предварително настроени режима плюс персонализираните USER настройки. Мощност (Power - P), моторна спирачка (Engine Brake - EB) и избираем контрол на сцеплението и на въртящия момент (Honda Selectable Torque Control - HSTC) се комбинират и адаптират, осигурявайки перфектното управление и контрол, в зависимост от уменията и опита на водача, пътните и атмосферни условия. Режимите на двигателя дават възможност за пълен комфорт, сигурност и надеждност.
Режими на двигателя:
RAIN (дъжд) режим: минимална мощност на двигателя Р, средна моторна спирачка EB, и максимално сцепление HSTC. По-ниските нива на мощност и въртящ момент са фокусирани на първите три предавки.
STANDARD (стандартен) режим: средни настройки на P, HSTC и EB. По-малка мощност при първа и втора предавка, със стойности, близки до режим SPORT, но с намален въртящ момент и подаване на газ. Минимално приплъзване на задната гума, не допуска предната гума да се „отлепи” от пътната настилка.
SPORT режим: висока Р и ниски EB и HSTC, за да се постигне 100% мощност и на 6-те предавки, максимален въртящ момент и минимално използване на HSTC.
При режим USER водачът избира и настройва всеки от параметрите, и ги запазва за бъдещо ползване.
Mr S. Uchida, Large Project Leader (LPL) 18YM CB 1000R:
“Ние от Honda сме устремени към нови хоризонти, покоряване на нови върхове, и приемане на нови предизвикателства. Новият CB 1000R е световно постижение, и е насочено към клиентите, които не се интересуват само от това, колко бърз е даденият мотоциклет.
Освен чист адреналин предлагаме страст и емоции,незабравими преживявания с всеки един километър, изминат от вашия CB 1000R.
Удоволствието е несравнимо: да събираш овациите когато го караш в града или сред природата, когато го показваш на приятели, дори и когато просто си го държиш в гаража!”
Оригинални аксесоари за CB 1000R:
Версията ‘CB 1000R+’ ще бъде предлагана с куик-шифтър.като стандарт за модела
За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозно средство категория А1*.
* Закон за движение по пътищата
Чл. 150а.т.2. категория А1: а)мотоциклети с работен обем на двигателя не повече от 125 cm3, с максимална мощност не повече от 11 kW и с отношение мощност/тегло, което не превишава 0,1 kW/kg;
Чл. 151.2. шестнадесет години – за управление на моторно превозно средство от категория А1;
Стоманена моно ключица