CBR 1000R-RR Fireblade/SP

ПРЕДСТАВЯНЕ НА МОДЕЛА

ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ

Инженерите на Honda и HRC започнаха от нулата, за да разработят нов четири цилиндров двигател за новият CBR 1000RR-R Fireblade. Той е по-компактен, има същия размер и ход на буталото като RC213V, титаниеви биели, технология за намаляване на вътрешното триене като на RC213V и вграден допълнителен канал за водната риза на цилиндъра.

Въздухът се подава директно от предния спойлер, през вградения в рамата въздуховод до въздушната кутия. Изпускателната генерация е от тип 4-2-1, с овални тръби, разработена съвместно с Akrapovic.

Резултатът? Двигателят на CBR1000RR-R доставя 113 Нм при 12 500 оборота и достига максимална мощност от 160 кВт(215 к.с.) при 14 500 оборота.

Throttle By Wire е оптимизиран за по добро усещане и контрол на подаването на газ. Трите режима на каране по подразбиране предлагат опции за промяна на мощността, двигателната спирачка, Wheelie control-ът и оптимизирания Honda Selectable Torque Control (HSTC). Електронният пакет вече включва и регулируем режим за стартове.

Чисто новата алуминиева рама е от тип „диамант“, задният шарнир е по-дълъг и дизайнът е от RC213V. Балансът на твърдост на окачването, разпределението на теглото и геометрията на кормилното управление са внимателно коригирани според увеличената мощност на двигателя по отношение на нивата на сцепление отпред и отзад.

Окачването отпред и отзад е на Showa. Предните спирачни дискове са с по-голям диаметър и работят с нови четири-цилиндрови спорачни апарати на Nissin, ABS-ът е регулируем за каране на писта. Задната гума вече е с размер 200/55 – ZR17.

Шестточков модул за инерционно измерване (IMU) осигурява точна 3D оценка на динамиката на каране и осигурява достъп за управление на всички електронни системи. Той също така управлява новата Електронна Демпферна Кормилна Система на Honda от 3 нива (HESD).

RC213V Moto GP машината на Honda е придала част от аеродинамиката си на новият CBR 1000RR-R, включително крилете, за да овеличи въздушното притискане и да подобри стабилносста при спиране. Позицията на пилота също е много по-компактна.

Напълно персонализираният 5 инчов TFT дисплей предлага интуитивен контрол, управляван чрез опростен четирипосочен превключвател на лявата дръжка. Системата Smart Key на Honda добавя допълнително удобство.

CBR 1000RR-R SP

CBR1000RR-R SP е също нов мотоциклет, изграден с непоколебим фокус върху карането на писта, с безпрецедентни нива на производителност и контрол. Неговият четирицилиндров двигател използва в голяма степен ефективността на изгарянето и технологиите за ниско триене на двигателя на състезателния RC213V-S – като същевременно споделя размера на отвора и хода му. Той също така разполага с титаниеви биели и ковани алуминиеви бутала. Honda Selectable Torque Control (HSTC) е оптимизиран, регулируем “Режим за Стартове“ е  добавен към режимите за Мощност, Двигателна спирачка и Wheelie Control, Quick Shifter-ът е стандарт. Алуминиевата „Диамантена“ рамка разполага с по-дълъг шарнир в стил RCV213V-S, с 6-точков Инерционно Измервателен Модул (IMU), 3-нива на Електрооната Демпферна Кормилна Система на Хонда (HESD) и окачване Öhlins Smart Electronic Control (S-EC) от второ поколение с потребителски интерфейс. Новите спирачни апарати Brembo Stylema захапват 330 мм дискове чрез двустепенна ABS. Цялото шаси и позицията за каране имат безкомпромисен фокус върху аеродинамичните характеристики, а спойлерите разполага с крила от MotoGP, за да генерират принудителна сила. Пълен цветен 5 инчов TFT дисплей и Honda Smart Key са завършващите щрихи.

За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно средство превозно категория А*.

* Закон за движение по пътищата
Чл. 151 т.4. двадесет и четири години – за управление на моторно превозно средство от категория А, или:
а) двадесет години – ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от
не по-малко от две години;

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

Технически характеристики: 

Двигател: 4-цилиндров, редови, 4-тактов, 16 клапана, DOHC, течностно охлаждане, EURO 5
Обем: 999.9 см³
Диаметър и ход: 81 мм x 48,5 мм
Степен на сгъстяване: 13:1
Мощност: 217,6 к.с. (160 кВт) @ 14500 об/мин
Максимален въртящ момент: 113 Нм @ 12500 об/мин
Горивна система: PGM-DSFI електронно впръскване
Вместимост на резервоара: 16,1 л                                                                                              Разход на гориво: 6,3 л /100 км                                                                  Съединител: многодисков, маслен с диафрагмени пружини
Скоростна кутия: 6-степенна
Задвижване: верига
Размери (ДxШxВ): 2100 мм x 745 мм x 1140 мм
Междуосие: 1455 мм
Височина на седалката: 830 мм
Клиренс: 115 мм
Тегло: 201 кг
Вредни емисии СО2: 132 г/км

Окачване: 

Предно: Showa 43 мм обърната телескопична вилка, ход 125 мм
Задно: Pro-Link, газово-маслен амортисьор, ход 137 мм

Спирачна система: 

ABS

Предна: четирибутални  радиални апарати Nissin, дискове 330 мм.

Задна: двубутален апарат, Brembo диск 220 мм

Гуми: 

Предна: 120/70ZR17 58W
Задна: 190/50ZR17 73W

Цена
от 44990.00 лв.
Цена с ДДС
ЦЕНА за версия SP
от 51990.00 лв.
Цена с ДДС
гаранция: 
2 години гаранция