ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ
Конкуренцията в MX2 е нажежена до червено. А в центъра на битката откриваме новия CRF250R. За 2025 г. той стартира със същите подобрения на шасито като на спечелилия слава в MXGP CRF450R. Двигателят осигурява още по-голямо задвижване в средния диапазон и сега e с Honda Selectable Torque Control (HSTC) за максимално сцепление на задните колела. Новите пластмаси са олицетворение на чистата състезателна агресия.
За първи път CRF250RWE, вдъхновен от мотоциклетите, състезавали се за американската Honda, се предлага в Европа. И е повече от специален. Той е с идентични характеристики, настройки на шасито и двигателя като CRF250R. Но при него ауспухът Yoshimura R&D™ е съчетан с филтър TwinAir™, който повишава въртящия момент и максималната мощност. Отличава се и с уникални настройки на ECU. Видимите разлики са седалката от Throttle Jockey, капака на цилиндровата глава в червен металик, анодизирани алуминиеви капачки на вилките и регулатора на компресията на задния амортисьор, който пък е с титаниево покритие, а външните тръби на предните вилки са с покритие Kashima. Да не забравим и забележителните спортни графики, които красноречиво разкриват бойния характер на тази машина.
При CRF 250 RWE ауспухът Yoshimura R&D™ е съчетан с филтър TwinAir™, който повишава въртящия момент и максималната мощност. Отличава се и с уникални настройки на ECU.
Видимите разлики със CRF 250R са седалката от Throttle Jockey, капака на цилиндровата глава в червен металик, анодизирани алуминиеви капачки на вилките и регулатора на компресията на задния амортисьор.
Външните тръби на предните вилки са с покритие Kashima, а забележителните спортни графики, които красноречиво разкриват бойния характер на тази машина.