ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ
От звездното трио CRF 450R, вариантът RWE, вдъхновен от състезанията на американската Honda, е вече наличен в Европа. Байкът е малко повече от специален. Претърпял е същите подобрения като новия CRF450R по отношение на шасито и двигателя, но фабрично са добавени още допълнения. Изпускателната система Yoshimura R&D™ е съчетана с филтър TwinAir™, за да заработя двигателят още по-усърдно; ECU е с уникална настройка. Съединителят Hinson предлагат още по-висока производителност, докато хидравличната система на съединителя намалява умората и предлага регулируема позиция на лоста.
Задният амортисьор Showa™ e с титаново покритие, а външни тръби на предните вилки – с Kashima. Красиво допълнение е червеният капак на главата на цилиндъра и анодизираните алуминиеви капачки на вилките. А отличаващите го от останалите мотори в гамата графични елементи и спортното покритие на седалката от Throttle Jockey – всичко това подчертават индивидуалността на CRF450RWE. В крайна сметка това е нашият върховен CRF.
За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозно средство категория А*.
* Закон за движение по пътищата
Чл. 151 т.4. двадесет и четири години - за управление на моторно превозно средство от категория А, или:
а) двадесет години - ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от
не по-малко от две години.
Отличаващите го от останалите мотори в гамата графични елементи и спортното покритие на седалката от Throttle Jockey – всичко това подчертават индивидуалността на CRF450RWE.
Още през 2021 г. освен колелата и двигателя на CRF 450R, всички останали подобрения на кросовия мотор дойдоха директно от състезателното ноу-хау на марката, иначе казано – непосредствено от разработката на заводския мотоциклет на Тим Гайсер CRF450RW.
С него състезателят спечели през 2019 г. световната титла по мотокрос в MXGP за HRC, а през 2020 г. CRF 450R се сдоби с Honda Selectable Torque Control (HSTC) на базата за състезателната машина CRF450RW HRC, карана в световния шампионат MXGP на Тим Гайсер.
Запалване: Цифрово CDI
Стартер: Кик