CRF 450RWE

ПРЕДСТАВЯНЕ НА МОДЕЛА

ново
CRF 450RWE

ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ

От звездното трио CRF 450R, вариантът RWE, вдъхновен от състезанията на американската Honda, е вече наличен в Европа. Байкът е малко повече от специален. Претърпял е същите подобрения като новия CRF450R по отношение на шасито и двигателя, но фабрично са добавени още допълнения. Изпускателната система Yoshimura R&D™ е съчетана с филтър TwinAir™, за да заработя двигателят още по-усърдно; ECU е с уникална настройка. Съединителят Hinson предлагат още по-висока производителност, докато хидравличната система на съединителя намалява умората и предлага регулируема позиция на лоста.

Задният амортисьор Showa™ e с титаново покритие, а външни тръби на предните вилки – с Kashima. Красиво допълнение е червеният капак на главата на цилиндъра и анодизираните алуминиеви капачки на вилките. А отличаващите го от останалите мотори в гамата графични елементи и спортното покритие на седалката от Throttle Jockey – всичко това подчертават индивидуалността на CRF450RWE. В крайна сметка това е нашият върховен CRF.

За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозно средство категория А*.

* Закон за движение по пътищата
Чл. 151 т.4. двадесет и четири години - за управление на моторно превозно средство от категория А, или:
а) двадесет години - ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от
не по-малко от две години.

Отличаващите го от останалите мотори в гамата графични елементи и спортното покритие на седалката от Throttle Jockey – всичко това подчертават индивидуалността на CRF450RWE.

 

Още през 2021 г. освен колелата и двигателя на CRF 450R, всички останали подобрения на кросовия мотор дойдоха директно от състезателното ноу-хау на марката, иначе казано – непосредствено от разработката на заводския мотоциклет на Тим Гайсер CRF450RW.

С него състезателят спечели през 2019 г. световната титла по мотокрос в MXGP за HRC, а през 2020 г. CRF 450R се сдоби с Honda Selectable Torque Control (HSTC) на базата за състезателната машина CRF450RW HRC, карана в световния шампионат MXGP на Тим Гайсер.

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

Технически характеристики: 
  • Двигател: Течностно охлаждане 4-тактов, едноцилиндров
  • Обем: 449,7 см³
  • Диаметър и ход: 96 мм x 62,1 мм
  • Степен на сгъстяване: 13,5 : 1
  • Горивна система: Горивен инжекцион
  • Вместимост на резервоара: 6,3 л
  • Съединител: Мокър многодисков
  • Трансмисия: С постоянно зацепени двойки зъбни колела
  • Задвижване: верига
Окачване: 
  • Предно: Showa 49 мм , с пружина 305 мм
  • Задно: Showa monoshock, Honda Pro-Link система (133 мм ход, 314 мм аксиален ход)
Спирачна система: 
  • Предна: Хидравлична, диск 260 мм
  • Задна: Хидравлична, диск 240 мм
Гуми: 
  • Предна: 80/100-21-51M Dunlop MX33F
  • Задна: 120/80-19-63M Dunlop MX33
Инструментално табло, светлини: 
  • Запалване: Цифрово CDI
  • Стартер: Електрически
Рама: 
  • Размери (ДxШxВ): 2183 мм x 827 мм x 1265 мм
  • Междуосие: 1482 мм
  • Кастър ъгъл: 27° 19′
  • Ход: 114 мм
  • Височина на седалката: 963 мм
  • Клиренс: 333 мм
  • Маса, незареден: 110,6 кг
Електрическа система: 

Запалване: Цифрово CDI
Стартер: Кик

Цена CRF 450RWE
от 24990.00 лв.
Цена с ДДС
гаранция: 
6 месеца

Брошура