NC750D INTEGRA

ПРЕДСТАВЯНЕ НА МОДЕЛА

ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ

С гордост представяме уникалния модел на Honda, съчетал удобството на скутера и неговото лесно управление с динамичните характеристики на мотоциклета. Изправената стойка на водача, възможностите за съхранение на багаж, както и опцията за автоматична трансмисия на второто поколение на Dual Clutch transmision на Honda се допълват от стабилното и динамично управление, нетипични за скутера. Резултатът е уникална машина, претворила мечтата на много мотоциклетисти, даваща възможност за екстремни усещания, адреналин и комфорт, съчетани с технологиите за сигурност и безопасност на Honda, както и максималното съответствие на всички съвременни екологични стандарти.

Ключовите думи, описващи този модел, са ‘забава’, ‘удобство’, ‘комфорт’ и ‘безопасност’, и то облечени в иновативния дизайн и инженеринг на Integra.

LED светлини и LCD дисплей, съчетани с избираемия контрол на сцеплението на Honda (HSTC) правят новата Integra още по-примамлива. А от тази година вече има и версия, ограничена на 35kW, ориентирана към притежателите на категория A2, които след получаване на А категория могат бързо и лесно да конвертират своя мотоциклет в най-близкото дилърство на Honda.

Още с  появата си през 2012 Integra даде заявка за сериозна иновация, една абсолютно нова концепция, от което идва и наименованието на модела: New Concept (NC).

 

За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозно категория А*.

* Закон за движение по пътищата
Чл. 151 т.4. двадесет и четири години - за управление на моторно превозно средство от категория А, или:
а) двадесет години - ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от
не по-малко от две години;

Двигател:

 

  • 40.3kW , 68Nm
  • Бързо и лесно конвертиране в 35kW A2 версия
  • Honda Selectable Torque Control (HSTC) от юли 2018
  • Възможност за изключване на HSTC
  • Работният диапазон е увеличен до  7,500rpm – с 900rpm повече от предишния модел

 

Новият 8 клапанов, двуцилиндров SOHC с течностно охлаждане двигател е с подобрени характеристики в ниските и средни обороти. Пиковата мощност от 40.3kW  е при 6,250rpm, а максималния въртящ момент е 68Nm при 4,750rpm. От  2018 работните обороти са увеличени до  7,500rpm, което позволява  оптималното използване на двигателя и при високи обороти.

 

За притежателите на свидетелство за управление A2 (за управление на мотоциклети с мощност до  35kW) е разработена версия на мотоциклета, която лесно може да бъде конвертирана в модел със стандартна мощност (и обратното – стандартен модел може да бъде ограничен до 35kW). Ограничението се извършва със смяна на стандартната дроселова клапа и препрограмиране на ECU. В повечето случаи ограничаването на пиковата мощност на двигателя не се отразява на основните параметри на мотоциклета – дори ускорението от 0-100m остава непроменено.

 

Двигателят е с диаметър и ход на буталата 80 x 77mm. Двата балансиращи вала „гасят“ вибрациите, и спомагат за оптималната работа на двигателя. Водната помпа получава задвижването си от коляновия вал, а единия балансиращ вал задвижва маслената помпа.

  

Двигателят на Integra отговаря на всички изисквания на EURO4, с емисии от 81g/km CO2 и разход на гориво от 28.6km/l (WMTC режим). Разположеният под седалката 14.1 литров резервоар осигурява преход от над 400km.

 

Аксесоари:

Оригинални Honda аксесоари, които може да поръчате за Вашия мотоциклет: задна стойка за багажно с  35L и 45L куфари, 29L странични куфари, вътрешни чанти, 5-степенен подгрев на ръкохватките, U-образно заключващо,  високо ветроупорно стъкло

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

Технически характеристики: 

Двигател: 2 цилиндров, 4-тактов, 8 клапана SOHC, течностно охлаждане

Обем: 745cm3

Диаметър и ход: 77mm x 80mm 

Степен на сгъстяване: 10.7:1

Мощност: 40.3kW / 55hp @ 6250rpm

Максимален въртящ момент: 68Nm @ 4750rpm

Масло в двигателя: 4.1L

Запалване: Цифрово транзисторно компютърно програмирано с електронно изпреварване 

Вредни емисии СО2: 81g/km

Горивна система: PGM-FI програмируем електронен инжекцион

Вместимост на резервоара: 14.1l

Разход на гориво: 28.6km с 1l (WMTC режим, тестван в D-режим)

Стартер: Електрически

Акумулатор: 12V/11.2AH

Електронно контролиран ACG стартер/генератор: 448W/5000rpm

Съединител: Мокър хидравличен двоен

Скоростна кутия: 6 степенна DCT

Крайна предавка: Верига

Рама: Стоманена, тръбна, диамант

Размери (ДxШxВ): 2215mm x 810mm x 1440mm

Междуосие: 1525mm

Кастър ъгъл: 27°

Ход: 110mm

Височина на седалката: 790mm

Клиренс: 135mm

Тегло: 238kg

Окачване: 

Предно: 41mm телескопична вилка, 120mm ход

Задно: Моно амортисьор, Pro-Link, 120mm ход

Спирачна система: 

Спирачна система: Двуканален ABS

Предна: 320mm единичен вълнообразен хидравличен диск с двубутален синтериран спирачен апарат  

Задна: 240mm единичен вълнообразен хидравличен диск

Гуми: 

Предна: 120/70-ZR17M/C (58W)

Задна: 160/60-ZR17M/C (69W)

Предна джанта: 17M/C x MT3.50

Задна джанта: 17M/C x MT4.50

Инструментално табло, светлини: 

Табло

Дигитални скоростомер и километраж, часовник, нивомер гориво, два трип-метъра, индикатор за предавката. Моментен и среден разход на гориво, индикатор за опасно висока температура на охлаждащата течност.

Предни светлини: LED

Задни светлини: LED

Система за сигурност: 

Система за сигурност: HISS: Honda Ignition Security System

Цена
от 19399.00 лв.
Цена с ДДС
гаранция: 
2 години гаранция

АКСЕСОАРИ