NC750D INTEGRA

ПРЕДСТАВЯНЕ НА МОДЕЛА

ДИЗАЙН И ТЕХНОЛОГИИ

С гордост представяме уникалния модел на Honda, съчетал удобството на скутера и неговото лесно управление с динамичните характеристики на мотоциклета. Изправената стойка на водача, възможностите за съхранение на багаж, както и опцията за автоматична трансмисия на второто поколение на Dual Clutch transmision на Honda се допълват от стабилното и динамично управление, нетипични за скутера. Резултатът е уникална машина, претворила мечтата на много мотоциклетисти, даваща възможност за екстремни усещания, адреналин и комфорт, съчетани с технологиите за сигурност и безопасност на Honda, както и максималното съответствие на всички съвременни екологични стандарти.

Ключовите думи, описващи този модел, са ‘забава’, ‘удобство’, ‘комфорт’ и ‘безопасност’, и то облечени в иновативния дизайн и инженеринг на Integra.

LED светлини и LCD дисплей, съчетани с избираемия контрол на сцеплението на Honda (HSTC) правят новата Integra още по-примамлива. А от тази година вече има и версия, ограничена на 35kW, ориентирана към притежателите на категория A2, които след получаване на А категория могат бързо и лесно да конвертират своя мотоциклет в най-близкото дилърство на Honda.

Още с  появата си през 2012 Integra даде заявка за сериозна иновация, една абсолютно нова концепция, от което идва и наименованието на модела: New Concept (NC).

 

За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозно категория А*.

* Закон за движение по пътищата
Чл. 151 т.4. двадесет и четири години - за управление на моторно превозно средство от категория А, или:
а) двадесет години - ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от
не по-малко от две години;

Двигател:

 

  • 40.3kW , 68Nm
  • Бързо и лесно конвертиране в 35kW A2 версия
  • Honda Selectable Torque Control (HSTC) от юли 2018
  • Възможност за изключване на HSTC
  • Работният диапазон е увеличен до  7,500rpm – с 900rpm повече от предишния модел

 

Новият 8 клапанов, двуцилиндров SOHC с течностно охлаждане двигател е с подобрени характеристики в ниските и средни обороти. Пиковата мощност от 40.3kW  е при 6,250rpm, а максималния въртящ момент е 68Nm при 4,750rpm. От  2018 работните обороти са увеличени до  7,500rpm, което позволява  оптималното използване на двигателя и при високи обороти.

 

За притежателите на свидетелство за управление A2 (за управление на мотоциклети с мощност до  35kW) е разработена версия на мотоциклета, която лесно може да бъде конвертирана в модел със стандартна мощност (и обратното – стандартен модел може да бъде ограничен до 35kW). Ограничението се извършва със смяна на стандартната дроселова клапа и препрограмиране на ECU. В повечето случаи ограничаването на пиковата мощност на двигателя не се отразява на основните параметри на мотоциклета – дори ускорението от 0-100m остава непроменено.

 

Двигателят е с диаметър и ход на буталата 80 x 77mm. Двата балансиращи вала „гасят“ вибрациите, и спомагат за оптималната работа на двигателя. Водната помпа получава задвижването си от коляновия вал, а единия балансиращ вал задвижва маслената помпа.

  

Двигателят на Integra отговаря на всички изисквания на EURO4, с емисии от 81g/km CO2 и разход на гориво от 28.6km/l (WMTC режим). Разположеният под седалката 14.1 литров резервоар осигурява преход от над 400km.

 

Аксесоари:

Оригинални Honda аксесоари, които може да поръчате за Вашия мотоциклет: задна стойка за багажно с  35L и 45L куфари, 29L странични куфари, вътрешни чанти, 5-степенен подгрев на ръкохватките, U-образно заключващо,  високо ветроупорно стъкло

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

Технически характеристики: 

Двигател: 2 цилиндров, 4-тактов, 8 клапана SOHC, течностно охлаждане
Обем: 745 см³
Диаметър и ход: 77 мм x 80 мм 
Степен на сгъстяване: 10,7:1
Мощност: 40,3 кВт/ 55 к.с. @ 6250 об/мин
Максимален въртящ момент: 68 Нм @ 4750 об/мин
Масло в двигателя: 4,1 л
Запалване: Цифрово транзисторно компютърно програмирано с електронно изпреварване 
Вредни емисии СО2: 81 g/km
Горивна система: PGM-FI програмируем електронен инжекцион
Вместимост на резервоара: 14,1 л
Разход на гориво: 28,6 км/ 1 л (WMTC режим, тестван в D-режим)
Стартер: Електрически
Акумулатор: 12V/11.2AH
Електронно контролиран ACG стартер/генератор: 448 W / 5000 об/мин
Съединител: Мокър хидравличен двоен
Скоростна кутия: 6-степенна DCT
Крайна предавка: Верига
Рама: Стоманена, тръбна, диамант
Размери (ДxШxВ): 2215 мм x 810 мм x 1440 мм
Междуосие: 1525 мм
Кастър ъгъл: 27°
Ход: 110 мм
Височина на седалката: 790 мм
Клиренс: 135 мм
Тегло: 238 кг

Окачване: 

Предно: 41 мм телескопична вилка, 120 мм ход
Задно: Моно амортисьор, Pro-Link, 120 мм ход

Спирачна система: 

Спирачна система: Двуканален ABS
Предна: 320 мм единичен вълнообразен хидравличен диск с двубутален синтериран спирачен апарат  
Задна: 240 мм единичен вълнообразен хидравличен диск

Гуми: 

Предна: 120/70-ZR17M/C (58W)
Задна: 160/60-ZR17M/C (69W)
Предна джанта: 17M/C x MT3.50
Задна джанта: 17M/C x MT4.50

Инструментално табло, светлини: 

Табло

Дигитални скоростомер и километраж, часовник, нивомер гориво, два трип-метъра, индикатор за предавката. Моментен и среден разход на гориво, индикатор за опасно висока температура на охлаждащата течност.
Предни светлини: LED
Задни светлини: LED

Система за сигурност: 

Система за сигурност: HISS: Honda Ignition Security System

Цена
от 19399.00 лв.
Цена с ДДС
гаранция: 
2 години гаранция